divendres, 17 de juliol del 2009

DEDICATÒRIA


Escrit a Facebook, a "El Mur de Fòrum PANYART - PAÑART - PANART - PEÑART - PAGNARD,
el 22 / juny / 2009.
(CAT)
DEDICATÒRIA
El treball de recerques genealògiques familiars que estic portant a cap, haig d'agrair-lo inicialment a quatre persones que m'hi han conduït:
Domènec Plana Castany
Adolf Plana Pañart
Joan Pañart Farré
Al meu pare, Domènec Plana Castany (+), que l'any 1965 em va portar amb ell a la parròquia d'Alcoletge (Segrià), per tal de transcriure les dades dels seus avis i besavis.
Al meu germà Adolf Plana Pañart (+), que amb els seus coneixements d'informàtica em va proporcionar les primeres eines per fer-ho.
Al meu cosí Joan Pañart Farré (+), que em va mostrar el primer lloc, fora de Montsó (Monzón) a Osca, on es trobaven moltes persones amb el cognom Pañart (el poble alt-aragonès de Puyarruego).


A la meva tia Maria Sánchez Vidal, vídua de l'Andreu Pañart Maestro (+), que em va deixar copiar un munt de papers vells conservats a casa seva pels meus avis materns.

A més, a tothom que s’està apuntant a aquest fòrum, i proporciona el suport de la seva participació o la seva presència.

(CAS)
DEDICATORIA
El trabajo de investigación genealógica familiar que estoy llevando a cabo, tengo que agradecérselo inicialmente a cuatro personas que me han orientado:
A mi padre, Domènec Plana Castany (+), que en el año 1965 me llevó con él a la parroquia de Alcoletge (Segrià), para transcribir los datos de sus abuelos y bisabuelos.
A mi hermano Adolfo Plana Pañart (+), que con sus conocimientos de informática me proporcionó las primeras herramientas para hacerlo.
A mi primo Joan Pañart Farré (+), que me mostró el primer lugar, fuera de Monzón, donde se encontraban muchos Pañart (el pueblo alto aragonés de Puyarruego).
A mi tía María Sánchez Vidal, viuda de Andreu Pañart Maestro (+), que me dejó copiar una partida de papeles viejos conservados en su casa por mis abuelos maternos.
Y además, a todos los que se están apuntando a este foro, y proporcionan el soporte de su participación o de su presencia.